Author Topic: Dragonfly from Warsaw says Hallo  (Read 148 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Marcin Pendowski

• Member
  • *
Dragonfly from Warsaw says Hallo
« on: 05 Aug 2019 at 09:00 »
Witajcie fani Douglasa,
nazywam się Marcin Pendowski, jestem muzykiem jazzowym i entuzjastą oldschoolowych motocykli brytyjskich.
Posiadam ładną Dragonfly z 1957 roku od 2017 roku. Kupiłem ten rower od mojego przyjaciela Teda, który mieszka niedaleko Birmingham i - z powodu wieku i chorób - niestety nie jest w stanie jeździć na rowerze.
Rower został odnowiony w 90 krawatach, jest w fantastycznym stanie.

https://www.youtube.com/watch?v=BMESXMjZz14

Wydajność też Motocyklistę - magazyn z klasycznymi rowerami, i nagrałem wideo z moim Dougiem  :) Wydaje mi się, że pełne atuty Dragonfly zastosowano wydane w użyciuniku 2018

Przejechałem 2000 km przez Polskę w ciągu ostatnich 2 tygodni, ale niestety coś jest nie tak z silnikiem - cierpi z powodu braku mocy, zużywa dużo oleju. Myślę, że tłoki i pierścienie tłokowe są martwe. Pozwól mi sprawdzić i przygotować się, co dzieje się, ale mam nadzieję, że nowe duże tłoki dla mojej Dragonfly są nadal dostępne?
och, tęskniłem też za biegaczem Johnem Bullem nr 9

. Wszystkiego najlepszego, Marcin Pendowski
« Last Edit: 05 Aug 2019 at 09:24 by Marcin Pendowski »

Offline Doug

• Global Moderator
Re: Dragonfly from Warsaw says Hallo
« Reply #1 on: 05 Aug 2019 at 13:22 »
Google translation:

Hello, Douglas fans,

My name is Marcin Pendowski, I am a jazz musician and enthusiast of oldschool British motorcycles.
I have a nice Dragonfly from 1957 since 2017. I bought this bike from my friend Ted, who lives near Birmingham and - due to his age and illness - is unfortunately unable to ride a bike. The bike has been renovated in 90-ties, it is in fantastic condition.